15. hodočašće djece na grob biskupa Mahnića

Hodočašće djece Krčke biskupije na grob biskupa Mahnića u organizaciji Katehetskog ureda Krčke biskupije održano je u subotu 8. travnja. Vjeroučenici viših razreda osnovne škole po petnaesti su put došli u krčku katedralu pomoliti se i tražiti zagovor sluge Božjega biskupa Antuna Mahnića. Geslo tih susreta je „Svijetli trag biskupa Mahnića”, a ovogodišnja tema bila je „I biskup je otac”.

Djeca su po dolasku u krčku katedralu na grob biskupa Mahnića stavili zastavice s molitvama i imenima svojih očeva. Okupljenu djecu i vjeroučitelje pozdravio je predstojnik Katehetskog ureda vlč. Anton Peranić, a program prije mise vodila je Mirjana Žužić, vjeroučiteljica iz Krka. O očinstvu se razmišljalo kroz iskustva jednog oca obitelji, vjeroučitelja Krunoslava Čuljata i jednog duhovnog oca, vlč. Antona Valkovića. Djeca iz Novalje, kroz humoristične situacije, prikazala su kako to razgovaraju tate i djeca. Pjevanje je animirao zbor djece župe Krk „Kapljice”.

Nakon prigodnog programa slijedila je misa. O tome što znači biti otac biskupije, u propovijedi je govorio krčki biskup Ivica Petanjak. Osim što je služitelj i pastir, biskup je i otac, a zadaća oca je da voli, odgaja i tješi. Biskup je istaknuo kako je odgajanje najteža zadaća koju očevi imaju jer ona često uključuje ukazivanje na ono što nije dobro. S druge strane, očevi su i sami pozvani rasti u otvorenosti Duhu Svetomu. Na kraju propovijedi, biskup je naglasio dvije važne poruke iz oporuke koju je biskup Mahnić ostavio mladima. To su poziv na slogu i jedinstvo te važnost škole i stjecanja znanja.

Na završetku mise uslijedila je procesija u kojoj su predstavnici župa položili cvijeće na grob biskupa Mahnića, a svi zajedno se pomolili za njegov zagovor. Procesiju je pratila pjesma biskupu Mahniću koju su predvodile „Kapljice”.

Susret je zaključen tradicionalnom okrjepom i druženjem na Kamplinu.

Fotogalerija

Print Friendly
Podijeli ...Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this page